26 Şubat 2013 Salı

Benim Için Üzülme 17.Bölüm 27 Şubat - Torrent İndir

Benim Için Üzülme 17.Bölüm 27 Şubat

IMDB Puanı:9.2/10
Yapım:2012 – Türkiye
Tür:Dram
Süre:90 dakika
Yönetmen:Mahsun Kırmızıgül
Oyuncular:Selin Şekerci, Öykü Çelik, Fulya Zenginer, Tansel Öngel, Rana Cabbar
Senaryo:Mahsun Kırmızıgül
Yapımcı:Murat Tokat

Filmin Özeti

İstanbul’dan Batum’a, Kars’tan Artvin’e uzanan, orijinal hikayesi Mahsun Kırmızıgül’e ait olan bir aşk masalı Benim İçin Üzülme. Karadeniz’in iki köklü ailesinin oğulları, yakın arkadaş ve kan kardeşi olan Niyazi ve Harun, Karadeniz’e mevsimlik çalışmak için doğudan işçi olarak gelmiş Buke’ye aşık olurlar. Bu aşk iki aileyi de acıyla tanıştıracak ve bitmeyecek bir tartışmayı başlatacaktır.

torrent dosyası için tıklayınız


Benim Için Üzülme 17.Bölüm 27 Şubat - Torrent İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder