6 Mart 2013 Çarşamba

Benim için üzülme 18.Bölüm 5 Mart - Torrent İndir


Benim için ü ülme 18.Bölüm 5 Mart





IMDB Puanı:8.7/10
Yapım:2012 – Türkiye
Tür:Dram
Süre:90 dakika
Yönetmen:Mahsun Kırmı ıgül
Oyuncular:Selin Şekerci, Öykü Çelik, Fulya enginer, Tansel Öngel, Rana Cabbar
Senaryo:Mahsun Kırmı ıgül
Yapımcı:Murat Tokat

Filmin Ö eti


İstanbul’dan Batum’a, Kars’tan Artvin’e u anan, orijinal hikayesi Mahsun Kırmı ıgül’e ait olan bir aşk masalı Benim İçin Ü ülme. Karadeni ’in iki köklü ailesinin oğulları, yakın arkadaş ve kan kardeşi olan Niya i ve Harun, Karadeni ’e mevsimlik çalışmak için doğudan işçi olarak gelmiş Buke’ye aşık olurlar. Bu aşk iki aileyi de acıyla tanıştıracak ve bitmeyecek bir tartışmayı başlatacaktır.


torrent dosyası için tıklayını





Benim için ü ülme 18.Bölüm 5 Mart - Torrent İndir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder